HTML

egy kellemetlen vásárló naplója

Hagy mutatkozzam be: én vagyok a Vásárló, a Kellemetlen Vásárló! Rengeteg oldal foglalkozik tudatos vásárlással, fogyasztói szabályokkal, én tovább megyek, bevetem minden rafkómat, agresszivitásomat, hogy még többet - vagy legalább a jogaimat - kicsafarjam az eladókból, szolgáltatókból. Amit ígérek: jogérvényesítés rövid idő alatt, balhék, "vásárlók könyv" gyakori használatok, hatalmas ordibálások az üzlet-helységekben színvonalas formába öntve, néhol irodalmi minőségben.

Friss topikok

  • Andras Charity: Ugyanígy jártam, állítólag megrongáltam a sose használt telefont, garancia megvon, ügyintéző válla... (2013.03.07. 17:06) Sony Ericsson Xperia X8 szerviz

Címkék

Benzinkúton: MAGÁN Budapest, XX. ker. Kapitánypuszta 162. (Jahn Ferenc Kórház mellett)

2011.09.14. 12:06 tpen

A válság közepén nem igen vásárolunk, ez igaz az üzemanyagra is. Ahol tudunk, spórolunk, sokan ezt úgy oldják meg, hogy többször keveset tankolnak, ami teljesen hülyeség. Egy legális megoldás létezik, ha olyan kútra mész, ami baromi olcsó, még ha nincs is közel hozzád és ott telivered.

Én ezt tettem tegnap, ma drágult a disel 3 forintot, ezért hoztam egy nappal előre ezt a tranzakciót. 52 litert tankoltam a "MAGÁN Budapest, XX. ker. Kapitánypuszta 162. (Jahn Ferenc Kórház mellett)" kúton. Ez nekem 18.645Ft-ba került, természetesen nagy királynak éreztem magam, mert én vagyok a VEVŐ és körülöttem mindenki 5-8000 forintokért tankolt. Meg sem fordult a fejemben, hogy át akarnak verni, max az, hogy talán kicsit több fért a tankba, mint eddig. Ezzel nem törődtem. A kutasnak mondom: "18.700 forintból kérek vissza", és nyújtottam neki a két ropogós 10.000-est. Ő leellenőrizte, hamis-e (de kb úgy, mintha valami sittes figura lennék, és közben a szeme sarkából nézte, mit csinálok), na ez bebaszott nálam... Kezdtem szarul érezni magam. Mondta: elmegy apróért, mert nincsen 300Ft a zsebében csak papír. Itt baromira szerette volna még azt a 300 jattot, láttam a fején, de leszartam. Emberünk visszatért egy marok húszassal, soknak nézett ki, nem foglalkoztam vele. Tartom még a markom, hátha kapok még egy ezrest, de nem, a gyerek elfordult, és elkezdte írni a számlámat. Na itt azért már beszólok: "Figyu, rosszul adtál vissza, 2000-el kevesebbet!" Ha ő így én is így: basszuk át a másikat, akkor nyomassuk, csak lenyomom matekban a srácot. Mondja az egyre szimpatikusabb kolléga kis habogás után: "Nemis csak egy ezressel!" Teljesen igaza volt, de azért bebaszott, hogy így reagálja le, kb egy ilyet vártam Mr. Nyolcáltalánostól: "elnézést kérek, elnszámoltam magam, de Ön is stb..." Ő akar lopni (először), és aztán én vagyok meggyanúsítva??? Na azt már ne!

Nem elég, hogy ott hagyom nekik a pénzemet, lejattolom 55 forinttal, még levesz egy ezressel, paraszt is velem, ráadásul még utána hülyének is néz... Na neee... Tankoljon itt az, akinek van ilyen hülyékre ideje!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellemetlenvasarlo.blog.hu/api/trackback/id/tr853226569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása