HTML

egy kellemetlen vásárló naplója

Hagy mutatkozzam be: én vagyok a Vásárló, a Kellemetlen Vásárló! Rengeteg oldal foglalkozik tudatos vásárlással, fogyasztói szabályokkal, én tovább megyek, bevetem minden rafkómat, agresszivitásomat, hogy még többet - vagy legalább a jogaimat - kicsafarjam az eladókból, szolgáltatókból. Amit ígérek: jogérvényesítés rövid idő alatt, balhék, "vásárlók könyv" gyakori használatok, hatalmas ordibálások az üzlet-helységekben színvonalas formába öntve, néhol irodalmi minőségben.

Friss topikok

  • Andras Charity: Ugyanígy jártam, állítólag megrongáltam a sose használt telefont, garancia megvon, ügyintéző válla... (2013.03.07. 17:06) Sony Ericsson Xperia X8 szerviz

Címkék

Sony Ericsson Xperia X8 szerviz

2011.07.26. 19:15 tpen

"Nesze neked, fogyasztóvédelem!" - mondtam magamban. A furcsa az volt hogy egy picikét sem voltam megrökönyödve, szinte sejtettem, hogy ez lesz. Még mérges sem voltam, hihetetlen. De mi is történt???

A telefonomat 2,5 hét javítási idő után visszaadták, nem csináltak vele semmit, mi több bebizonyították, hogy én rontottam el 3 nap alatt. No comment! A hitelességét jelző matricát megsértettem, ami olyan helyen volt, hogy csak kisebb szerelés után lehet hozzáférni. De mit is lehet ilyenkor tenni? Ki lehet kérni egy független szervezet véleményét, nos én nem ezt tettem. Logikusan végiggondolva, biztosan nem nekem ítéltek volna.

Mint már korábban jeleztem, ez egy szériahibás telefon, ilyenkor javítják (általában), az én esetemben a költséghatékonyabb megoldást választották, (mert másra nem tudok gondolni) bent a szervizben megpiszkálták a matricát.

Úgy döntöttem, hogy a hitelrontás rögös útjára lépek, és fennhangon szidalmazom az interneten a Sony Ericsson-t: mert a márkaszervize csal és lop, a T-mobilt: mert nem áll ki az ügyfeleiért, a magyar fogyasztóvédelmet: mert nem tud eljárni az ilyen ügyekben. És a T-mobilt ismét: megvonta a garanciát. Ezért le is rootoltam a telefont egyből és egy olyan kalóz romot raktam rá, hogy biztosan bántani fogja a központ szemét. Gusztustalannak tartom ezt a hozzáállást, ezt a mentalitást. SE telefonokat nagyon szerettem eddig, de kérdem: mi lesz most? Mit fogok használni?

Kikértem egy árlistát, megnézzem, mik is vannak még. A srác egyből ajánlott egy nekem való készüléket: HTC Desire S. Minden bizonnyal jó készülék, és lehet nekem való, de ismét csak kérdések sora merült fel bennem, mi értelme van 100.000-ért telefont venni, ha lerontom 3 napon belül??? :) Enyhén szatirikus lett volna helyzet, ha még ma megveszem a 6,5-ször drágább telefont nemde?

Ha egy embert is le tudok tántorítani ezzel az írásommal a T-mobiletől vagy a Sony Ericsson-tól már megérte.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kellemetlenvasarlo.blog.hu/api/trackback/id/tr583101941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andras Charity 2013.03.07. 17:06:38

Ugyanígy jártam, állítólag megrongáltam a sose használt telefont, garancia megvon, ügyintéző vállat vonogat. Szervusz Magyarország! Ja, és Telenor.
süti beállítások módosítása