HTML

egy kellemetlen vásárló naplója

Hagy mutatkozzam be: én vagyok a Vásárló, a Kellemetlen Vásárló! Rengeteg oldal foglalkozik tudatos vásárlással, fogyasztói szabályokkal, én tovább megyek, bevetem minden rafkómat, agresszivitásomat, hogy még többet - vagy legalább a jogaimat - kicsafarjam az eladókból, szolgáltatókból. Amit ígérek: jogérvényesítés rövid idő alatt, balhék, "vásárlók könyv" gyakori használatok, hatalmas ordibálások az üzlet-helységekben színvonalas formába öntve, néhol irodalmi minőségben.

Friss topikok

  • Andras Charity: Ugyanígy jártam, állítólag megrongáltam a sose használt telefont, garancia megvon, ügyintéző válla... (2013.03.07. 17:06) Sony Ericsson Xperia X8 szerviz

Címkék

T-mobile, II. epizód

2011.07.23. 09:58 tpen

Ez egy amolyan átkötés lesz, beszámolni nincsen miről, mivel a készüléket 2011. 07. 05-én adtam le, azóta sem hívtak vagy kerestek meg semmilyen fórumon. Most inkább a szerződésekben foglaltakról fogok Nektek írni egy picit.

Ugye cserekészüléknek egy Galax 3-mat kaptam, ami kb tudja ugyan azt, mint az előző mobil. (Persze gyengébb, de nem vártam jobbat.) Kb bruttó 35000 Ft jelenleg a Metróban, ha elvesztem 35000-et kell fizetnem a T-nek, persze nettóban... Ez volt az első, és legfeltűnőbb a szerződésben. Ezt a pénzt akkor kell fizetned, ha nem tudod visszahozni, vagy használhatatlanná válik a te hibádból. Ezt korrektnek vélem, de az árral akkor sem vagyok kibékülve. Csalni nem tudsz, hogy veszel egyet máshol, és odaadod, mert a a szerződésben az IMEI szám is rögzítve van.

21 napig vissza kell jelezniük, mi történt a készülékkel, amennyiben nem jeleznek, nem tisztázott, mi fog történni. De ha nem hozod vissza a cserekészüléket 15 napig, lefoglalják a javított telefont, ha 45 napig nem jelentkezel, vagy nem tudnak elérni, akkor letiltják a számot.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellemetlenvasarlo.blog.hu/api/trackback/id/tr983090742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása