HTML

egy kellemetlen vásárló naplója

Hagy mutatkozzam be: én vagyok a Vásárló, a Kellemetlen Vásárló! Rengeteg oldal foglalkozik tudatos vásárlással, fogyasztói szabályokkal, én tovább megyek, bevetem minden rafkómat, agresszivitásomat, hogy még többet - vagy legalább a jogaimat - kicsafarjam az eladókból, szolgáltatókból. Amit ígérek: jogérvényesítés rövid idő alatt, balhék, "vásárlók könyv" gyakori használatok, hatalmas ordibálások az üzlet-helységekben színvonalas formába öntve, néhol irodalmi minőségben.

Friss topikok

  • Andras Charity: Ugyanígy jártam, állítólag megrongáltam a sose használt telefont, garancia megvon, ügyintéző válla... (2013.03.07. 17:06) Sony Ericsson Xperia X8 szerviz

Címkék

Mi hívta létre a blogot?

2011.07.12. 10:17 tpen

Régóta foglalkoztatnak a "vásárlói jogaim", lehetőségeim. Szeretek vásárolni, szeretek jót vásárolni, szeretem: ha nem néznek hülyének, ha értelmes életformaként kezelnek.

A pénzért cserében elvárható lenne, de sajnos nem éri meg a vásárlót vásárlóként kezelni. A vásárló egy állat, amit azért tartunk, mint más állatokat; nem tejet, irhát vagy húst ad, hanem pénzt. Amit rá fordítunk, az nem több mint amit a kutyának adunk: napi egyszer kaja, azaz a termék, ami gyakran nem több, nem erősebb minőségben, mint a kutya vacsorája.

Pár vásárláson túl vagyok az elmúlt hétben, amik eléggé felhúztak, így úgy döntöttem, kegyetlen hitelrontásba kezdek, ebben a Kormány által túlszabályzott, felülírt médiában. Ha esetleg megszűnik a blog, akkor mindenki tudni fogja miért: mert egy Kellemetlen Vásárló vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellemetlenvasarlo.blog.hu/api/trackback/id/tr893059869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása