HTML

egy kellemetlen vásárló naplója

Hagy mutatkozzam be: én vagyok a Vásárló, a Kellemetlen Vásárló! Rengeteg oldal foglalkozik tudatos vásárlással, fogyasztói szabályokkal, én tovább megyek, bevetem minden rafkómat, agresszivitásomat, hogy még többet - vagy legalább a jogaimat - kicsafarjam az eladókból, szolgáltatókból. Amit ígérek: jogérvényesítés rövid idő alatt, balhék, "vásárlók könyv" gyakori használatok, hatalmas ordibálások az üzlet-helységekben színvonalas formába öntve, néhol irodalmi minőségben.

Friss topikok

  • Andras Charity: Ugyanígy jártam, állítólag megrongáltam a sose használt telefont, garancia megvon, ügyintéző válla... (2013.03.07. 17:06) Sony Ericsson Xperia X8 szerviz

Címkék

Samsung Galaxy 3

2011.07.25. 15:58 tpen

Ez a Samsung belépő szintű androidos okos telefonja. Nekem ez a 3. androidot futtató készülékem, tehát nevezhetem magamat rutinosnak ezen készülékek használatában.

A készüléket a T-mobile bocsátotta használatra, amíg a másikat javítják. Kezdetben tetszett, de gyanítottam, hogy nem ér annyit, mint amennyiért vesztegetik. Jelenleg bruttó 35.000Ft-ba kerül, ezért az árért az ember elvárná, hogy legalább annyit tudjon, mint a szintén androidot futtató de 15.000-el kevesebbe kerülő Vodafone 845. Papíron tud is annyit, sőt jobb, de csalás. A GPS funkciója, igen gyenge, alig talál műholdat, átlagosan 5-8 percig keresi, és lehet meg sem találja, ilyenkor kilépsz a programból és vagy a telefont indítod újra vagy a GPS vevőt. Egyik barátom fogalmazott viccesen: "Ennyi tudott a Nokiám is." Megjegyezném, kb. 5 éve volt neki Nokiája.

A Samsung sosem volt a kedvencem, rossz menüelrendezése és béna ébresztő funkciói  miatt, gondoltam az android op. rendszerrel áthidalja a problémákat, és egy jó hardverrel megbízható terméket alkot, de csalódnom kellett.

Ítélet: SOSEM LESZ SAMSUNGOM! Nem éri meg a rizikót, a vezetés közbeni nyomkodással,  újraindítgatással.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kellemetlenvasarlo.blog.hu/api/trackback/id/tr103096687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása